Pytania i odpowiedzi

Jak złożyć zamówienie?
Aby złożyć zamówienie, dodaj interesujące Cię produkty do koszyka, a następnie przejdź na stronę zamówienia. Uzupełnij swoje dane, wybierz formę wysyłki i płatności. W przypadku płatności PayU zostaniesz przekierowany/a na bezpieczną stronę, gdzie dokonasz płatności. Potwierdzenie złożenia zamówienia zostanie wysłane automatycznie na twój adres e-mail.

Czy muszę rejestrować się, aby złożyć zamówienie?
Nie. Podczas składania zamówienia dajemy możliwość wyboru czy chcemy dokonać rejestracji. Własny profil zapewnia śledzenie statusu zamówienia oraz często dodatkowe rabaty!

Jak szybko wysyłacie towar?
Obuwie z naszego sklepu producenci wykonują na nasze zamówienie. Przy każdym produkcie widnieje informacja o wysyłce i czasie realizacji. 

Czy mogę odebrać produkt osobiście?
Oczywiście. Możesz zapłacić w sklepie stacjonarnym pod podanymi adresami

Nasze adresy: 
Sklep stacjonarny: ul. Elizy Orzeszkowej 5C, 05-825 Grodzisk Mazowiecki

Czy mogę zapłacić za zakupy tradycyjnym przelewem?
Tak. Numer konta będzie podany przy składaniu zamówienia. Aczkolwiek proponujemy szybkie płatności PAY-u, transakcja przebiega o wiele szybciej.

Jakie dokumenty powinny znajdować się w przesyłce?
Konieczna jest faktura, który będzie zawsze dołączana do produktu oraz formularz zwrotu lub wymiany.

Czy kurier skontaktuje się ze mną przed dostawą?
Informujemy, iż kurierzy nie mają obowiązku dzwonienia do klienta przed dostarczeniem paczki. Kurierzy jednak praktykują wcześniejsze informowanie o swoim przyjeździe.

Czy można „odłożyć” wysyłkę zamówienia na późniejszy termin?
Istnieje taka możliwość, dzięki zakładce „uwagi” mogą państwo poinformować nas o konieczności późniejszej wysyłki . Można również skontaktować się z nami telefonicznie bądź mailowo.